Tordag. 26/2 -09

Blä. Nu regnar det också. Skönt iofs att snön försvinner men om regn tycker jag inte!

Sitter här och funderar på vad jag gjorde igår men kan inte riktigt komma på något. Städade undan lite men inte så mycket som jag ville egentligen.

Börjar bli lite nervös. Väntar brev från LISA, De sa att jag skulle få ett brev snart men nu är det ju över en vecka sen jag var där och mindre än en vecka tills det börjar. Tänk om det har blivit något strul nu. Gruppen kanske fick för få medlemmar? Nej, så får jag inte tänka. Positivt Stina! Det kommer säkert idag eller i morgon.

I dag ska jag luncha med Bettan. Ska åka över till eriksberg sen. Det ska bli så kul! Saknar henne verkligen. Och så kanske jag får se vart hon jobbar och så.

Johan ska iväg med Christian upp till hans pappa i svartedalen så han blir nog borta hela dagen.

Nej det var väl allt för mig.

Dagens vikt 100,9 Gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0