Fredag. 12/6 -09

~SOMMAR LOV~

Ja nu är det sommarlov för både mig och tjejerna. Vi hade avslutning igår. Först var vi på barnens. Vi började ute och lyssnade på kören och bandet som spelade så fint. Sen höll rektorerna tal och sen gick vi in i klassrummet. Barnen läste en dikt de hade skrivit Hannah och Sofie fick läsa den längsta delen. Sen så fikade vi lite innan vi sa hej då till alla och gick hem. Då fick jag lite bråttom för min avslutning började en timme senare. Gjorde i ordning mig och åkte sedan till skolan. Hade gjort jättegod potatissallad och en rabarberkaka. Vi hade knytkalas så alla hade medsig något. Jättegott. Så pratade Kicki och Anne-beth lite och vi sa hejdå. Det kändes inte så sorgligt som jag trott. Kanske för att det inte kändes som hej då utan mer som vi ses!
När vi ätit så åkte vi hem till Jennie och drack lite vin och pratade. Mina goa tjejer! Vi hade jättetrevligt och pratade allt från roliga grejer och allvarliga. Men allt som allt så blev det en jäkla massa skratt. Sen så spelade vi kubb. Precis när vi gick ut så började det regna. Men det gjorde inget. Det var roligt ändå. Och mitt lag vann =)

Vi fick igår reda på att vi inte kommer in på skolan. Står som reserver. Fan. Men det kan ju vara så att vi kommer in senare. Men jag är ju sån så jag måste veta innan. Jobbigt att gå hela sommaren och inte veta hur det kommer bli till hösten. Men jag får inte glömma, allt händer av en anledning.

Idag ös regnar det. Ingen vidare start på sommarlovet. Trist.

Och så vikten då. Glömde ju det i onsdags.

100,5 - 0,5

Ha de gött idag!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Bra gjort Grattis :)

Kram

2009-06-13 @ 23:53:53
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0