Fredag. 26/5 -09.

 Aj, har bränt mig på benet. Eller inte så mycket Aj föresten, men det är lite stramt. Inte bra. Var vid plaskis  hela förmiddagen igår. Gabriel och Love kom förbi. Kul. Det var längesedan vi sågs. Sen kom Johan efter en stund. Sen gick vi hem och då kom Anja, Idun och Signe och lekte.

På kvällen åkte vi till Sisjön för bad och fiske. Det var så mysigt. Varmt i vattnet och vi hittade en jättefin udde där det inte var några folk alls. Och det var lätt att gå i där också. Men jag tycker att det är lite läskigt att bada i insjöar. Så fort jag kommer in på djupt vatten så får jag panik och simmar in så fort jag bara kan. Läskigt.
Johan fiskade och fick upp 2 fina abborrar. Den största vägde 556g. Ingen jätte i sportfiske sammanhang Men stor för oss.

Vi stannade till 12 och då var det inte mörkt ens. Det var så mysigt och barnen hade gärna stannat lite till. De satt vid brasan och myste. Sen i bilen så somnade de på två sekunder, så trötta var de.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag har ett dåligt samvete och det är städningen här hemma. Måste verkligen städa men det är ju så fint väder. Ikväll ska vi iaf grilla med Jennie och Gabriel och Love. Mys!

Ha de gött nu allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0