Torsdag. 25/6 -09

♪ JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA! ♫

GRATTIS HÅKAN!

Jäklar va varmt det var i går. Jätte härligt. I går kom Birgitta förbi efter jobbet och vi åkte till Fiskebäck. Där var jätteskönt. Det fläktade lite så det var inte så tryckande varmt som här hemma. Jag och barnen badade och Johan gick i till lite under knäna. Det var kallt men ändå skönt. Jag vill åka dit idag med. Vi får se.

Vikten då. Ja, igår försökte jag verkligen att äta regelbundet iaf. Men sen att det var skräpmat är en annan femma. Jag ska lägga fokus på att äta regelbundet nu tänkte jag. Börja om liksom. Jag är inte hungrig längre, förens senare på eftermiddagen och det måste jag ändra på. Jag ska köpa hem lite Nutrilett så jag kan ta det i värsta fall. Måste få lite fart på förbränningen igen.

Dagens vikt. 100,7 - 0,8

Ha det gött i värmen och glöm inte att dricka mycket!

Kommentarer
Postat av: Svärmodern

Hej på dig



2009-06-26 @ 12:49:56
Postat av: Svärmodern

Hej Hej



Ge inte upp med vikten. Men viktigt är väl som du säger att äta regelbundet om än så lite. Om ni badar

så ta ett dopp för mig också.



Kram

Svärmodern

2009-06-26 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0