Lördag 28/3 -09

Ja, vad ska jag skriva idag då. I kväll är det Earth hour då ska vi släcka en timme. Dra ut alla kontakter så inget står på stand by. Tända en massa levande ljus. Mysigt.


http://www.wwf.se/v/klimat/earth-hour/1196404-earth-hour-2009-startsida 
Klicka på länken om du vill veta mer.

Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Skulle behöva åka och handla. Får se. Det får bli lite som det bli.

Annars kan jag inte riktigt skaka av mig det vi pratade om på lisa i onsdags. Jag tänker jätte mycket på de andra och jag trivs verkligen i gruppen. Det känns så skönt att ha kommit till en grupp där man verkligen kan vara sig själv. Bara vara. Inte bry sig om vad anadra tänker och tycker. Att man är konstig eller annorlunda Och jag tycker verkligen om alla också. Så jäkla goa människor!

I morgon ska vi redan ställa om klockan. Jäklar vad tiden går fort. Snart är sommaren här!

Dagens vikt 100,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0