Onsdag. 4/3 -09

Lisa var bra. Som jag väntat ungefär Alla gamla jobbiga känslor kom tillbaka när jag skulle åka. Dom kommer automatiskt. Men jag tillät de inte att växa så som de brukar. För då hade jag inte kommit iväg.
Vi delades in i 3 grupper, fick 5 kg lera och skulle göra något tillsammans. Trevligt.
Fast alla som satt där, liksom jag, har ju sån sjuk prestationsångest så det blev nästan komiskt. Alla var så osäkra och dubbelkollade med de andra i gruppen, kan jag göra så? Eller ska jag göra så? Ha ha. Tror fan att jag var den mest självsäkra där. Kors i taket! Men det känns bra. I dag börjar jag 9. Och sen är det i morgon också. Sen är denna veckan slut.

Vi har börjat få sån otur igen. Allt går emot oss. Ekonomin rasar. Och Johan mår skit. Hatar att se honom må dåligt och inte kunna göra något åt det.

Vikten har halkat efter lite. Har varit så mycket annat i huvudet på mig den sista tiden. Men så fort jag landat i Lisa projektet så kommer jag tillbaka på den banan också.

Dagens vikt 101,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0