Tisdag. 13/10 -09

 Uhh! Sofie vaknade tio över fem idag. Inte så roligt att gå upp då kan jag säga.
Igår var Sofie hemma. Hon var jätteförkyld på förmiddagen men sen så blev det lite bättre. Idag var hon riktig hostig precis när hon vaknade men nu är hon redan lite bättre. Får se om det blir skolan för henne idag eller inte. Hon vill väldigt gärna gå.

Annars har vi inte gjort så mycket. Dagarna rulla på med skola, läxor, gymnastiken.
Jag var hos arbetspsykologen också förra veckan och det kändes så bra. Hon var helt fantastisk. Så det känns jättebra. Hon va lite inne på att jag skulle läsa också. Vi ska träffas i morgon igen och så ska jag göra lite olika tester. Så vi får se vart det landar. Hon tyckte iaf att jag hade bra idéer och att jag formulerade mig så bra. Det var roligt att höra.

Jag har en del saker som jag vill göra. Måste bara få in i skallen att jag fixar det också.

Nu har vi fått köpt en gymnastikdräkt till Hannah också. Hon är så glad för det.
(Tack Birgitta!)


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Wow, vilken sittställning tjejen har :)

2009-10-14 @ 20:23:01
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0