Måndag. 21/9 -09

 Maj god. Nu är det snart oktober juh! Det är inte klokt vad tiden går fort.

I helgen har vi varit hos mamma. Det var så mysigt att komma dit upp. Jag har verkligen saknat henne.
Och i lördags var vi hos moster och åt surströmming =) Barnen knorrade lite om att det luktade illa.
Men Sofie smakade iaf lite fast hon spottade ut det lika fort igen.
Hannah och mormor hade gjort köttbullar till barnen och Johan och Håkan fick Jansson. Men Johan fick allt ner lite surströmming han med =) 



 Sen fick vi en jättegod äppelpaj (eller heter det äpplepaj??)  som Ylva hade gjort. Allt var jättegott och jättemysigt!
Och igår gjorde vi inget speciellt. Jag färgade håret på mamma och så slappade vi mest. Sen kom Ylva för jag hade glömt min halsduk hos henne. Så då käkade vi middag och tjötade lite och sen på kvällen så åkte vi hem.
Det kändes lite kort att bara vara där över helgen men det var roligt iaf.


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh fy bubblan för surströmming! kommer i håg när jag var liten och mamma och pappa åt detta.....luktade ju apa! Så man flyffe fältet kan jag säga :)

Hur är det med dig annars då?

Här går det så där,emn man kämpar på.

Kramar

2009-09-23 @ 08:56:54
URL: http://www.millisvikt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0