Fredag 2/4 Lördag 3/4 -10

2/4 2010

Igår var det havsöringspremiären. Jag och Johan åkte och fiskade efter vi lämnat barnen. Vi hade väl vart där i en halvtimme eller så när Johan fick napp! En lite havsöring. Johans första. Och den var så fin! Johan var jätteglad och jag blev så glad för hans skull så jag började gråta. Haha.
Strax efter det så åkte vi hem och kokade kaffe och åt lite. Sen tillbaka. Då landar han 4 till! Varav en var hela 50cm.  45  måste de vara för att man ska få behålla dem.

Så roligt för honom. Jag fiskade lite men kände ingenting.








***

3/4 2010

Igår åkte vi en stund på förmiddagen också med barnen. Men det blåste så så det var inte roligt. Man började frysa nästan med en gång. Men vi kom ut en liten stund iaf =)





Vaknade med världens huvudvärk och jätteont i munnen. Börjar bli ruskigt trött på det här nu. Jag vet ju att det blir bra bara det läker men det känns tungt nu.
Har gått upp i vikt också. Säkert en massa vätska är helt svullen hela jag typ. Men det är inget kul.
Aja, det är som det är...

GLAD PÅSK mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer bli bättre med både det onda och vikten. Skithögtid nu med allt godis.

Efter påsk tar vi nya tag. Heja heja!

Ha en underbar lördag. Verkar bli ett strålande väder så här blir det nog grillpremiär :)

Många kramar

2010-04-03 @ 07:49:00
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: semlabakelse

vad roligt ni hade det.

ingen fara du tar igen det (vikten) senare...

2010-04-03 @ 19:11:46
URL: http://semlabakelse.wordpress.com
Postat av: Åsa (Valerina)

Vad roligt att han fick fisk :)

2010-04-04 @ 17:14:01
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Vad mysigt ni hade det. :)

Jag har också gått upp en massa i vikt, 3kg! Men men, det tar vi igen. Nu är det nu vecka och nya tag! :D Kramar!

2010-04-06 @ 12:14:54
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0