Onsdag. 21/4 -10

Usch vad dålig jag har blivit på att uppdatera. Hoppas ni står ut med mig ändå.

Allt går sådär har gått upp. Vägde 99.9 i måndags och det är inte roligt. Det är alldeles för nära 3 siffrigt och dit vill jag inte igen. Jag har ingen inspiration när det kommer till matlagning. Det känns som jag lever på ägg. Kokta, stekta, rörda (?) och i omeletter.
Men nu har vi fått pengar igen och ska försöka komma iväg och storhandla och då blir det lättare. Jag är fortfarande peppad och vill så gärna. Så jag har inte gett upp.

Med AURAgår det fortfarande bra. Denna veckan skulle vi bara dit 2 ggr så jag var där i måndags och sen på fredag.

I morgon ska jag till tandläkaren igen. Det ska däremot bli skitjobbigt.

Ha de gött.


Kommentarer
Postat av: Erika

Blev du arg på mig på msn?

Hoppas jag inte sa något dumt :(

Ber om ursäkt isf..

Kram

2010-04-21 @ 19:23:45
Postat av: Malin

Hej! Förstår att du tycker det är jobbigt att gå upp och ner hela tiden..det är så jag har hållt på i flera år! Ända tills jag nu för några veckor sen bara bestämde mig för att köra 100 % för att gå ner i vikt. Inget godis, ingen glass, inget fika, så lite mackor som möjligt. Urtrist jag vet..men jag var/är tvungen att köra så för annars funkar det aldrig. Havregrynsgröt varje morgon som frukost. Byter ut lunch eller middag ibland mot naturdiet. Och sen tar jag långpromenader VARJE dag även om det är pissigt väder..ibland blir det t.o.m två långpromenader per dag. Försöker dricka mycket vatten (vilket jag fuskat med förut). Sen jag började med allt detta så har jag börjat tappa i vikt.

Och ju mer jag går ner desto mer motiverad blir jag att fortsätta kämpa! Det är bara trögt i början innan man kommer igång med allt. Mitt problem har ju varit choklad, glass och sånt slibbigt som varit som en drog för mig. Har du någon "last"? Är det nåt mer än just matlagningen som du tycker är jobbigt? Kram..och GE INTE UPP!!! Kan jag gå ner i vikt så kan vem som helst känns det som..jag har ju varit ett hopplöst fall i 8 år. :)

2010-04-21 @ 22:50:50
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Anonym

semlabakelse

håller tummarna för dig...kämpa på!

2010-04-22 @ 09:47:57
Postat av: emma

Tror på dig! Kämpa på gumms.. kramkram

2010-04-22 @ 17:52:33
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: semlabakelse

Kikar in då och då för att se om du skrivit nåt...hoppas att allt går väl för dig och om det är tufft att du fortsätter kämpa....kram semlabakelse

2010-04-25 @ 10:18:24
URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0