Onsdag. 28/4 -10

Så. Då har jag varit duktig igen. Har varit hos tandläkaren för tredje gången Och det gick verkligen jättebra idag. Jag kunde tom slappna av ibland. han lagade bara ett litet hål och tog tandsten så nu har jag jättefina tänder.
Nästa gång ska vi börja en rotfyllning och när den är klar så är det bara att dra ut 2 tänder och sen är jag klar. Det känns helt otroligt Men det jag är mest rädd för är att dra ut tänderna. Jag får ångest bara jag tänker på det.
Usch

Med maten går det bra men jag åt faktiskt 3 smörgåsar innan tandläkaren. Höll ju på att avgifta mig och jag blir så yr och konstig då och jag kände att jag inte ville vara sån hos tandläkaren. Då mår man ju inget vidare från början. Och det gick över. Men nu är det kolhydratsnålt som gäller igen. Det är bara så jobbigt att komma över de här första dagarna.

I morgon fyller Sofie år. 8 år! Det är inte klokt vad stor hon har blivit. Min lilla.
Tiden går föör fort i bland.


Några dagar gammal.


Kommentarer
Postat av: me

hej på dig....skickar en bamsekram till dig för att du är så duktig...oh ungar söta små snälla och djävular haha jag brukar tycka att det är skönt att vara en ung rynkfri mamma med större barn

:)

2010-04-29 @ 09:37:28
URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com
Postat av: Erika

Duktig du är!

Förstår din tanke med mackorna och det är bara att komma igen. Hade nog gjort samma sak.

Åh så söt. Ja de blir stora, förstår inte heller vart tiden tar vägen riktigt...

2010-04-29 @ 20:03:37
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0