Måndag. 27/12 -10

God Jul och God fortsättning mina vänner.
Ja nu var julen över för denna gången. Och vi har haft en helt underbar jul!
Mamma kom ner i tisdags redan och då la vi in sill och gravade lax.
På julafton kom Birgitta, Bengt, Christer,Henrik, Anja, Idun och Signe hit.
Vi åt massa god mat och öppnade julklappar. Det var en såndär bra jul. Så som det ska vara. Utan bråk eller tjafs. Inte en irriterad min någonstans =)
Det har blivit en massa godis, potatis och andra onyttigheter. Jag har inte ens vågat väga mig. Eller rättare sagt valt att inte göra det. Jag får ta nya tag efter nyår.
I morgon fyller min lillebror 30 år!
Tänk att vi har blivit så gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0