Söndag 19/12 -10

Nu har vi jullov. Det är inte klokt vad tiden har gått fort. Det känns som vi precis börjat skolan. Det måste ju vara ett gott tecken.
I fredags hade vi julavslutning. Jag skulle sjunga i kören. Var inte alls nervös innan men ändå fick jag som panikångest när vi väntade på att gå upp. Det var skitläskigt. Men jag gjorde det iaf. Och det gick över lite när jag stod där och det gick riktigt bra.
Fan va långt jag har kommit. Det är ändå inte så värst längesen som jag knappt gick utanför dörren.
Jag är verkligen stolt över mig själv.
På avslutningen fick man även skriva lappar till varandra med en liten hälsning eller något som man tyckte om om personen. Så la vi alla i en strut. Det var riktigt roligt att läsa min strut när vi kom hem. Att jag tydligen framstår som en stark person värmde att höra. Att jag var smart, intelligent och vacker var inte heller helt fel att höra.
Maten har gått hyfsat ett tag nu. Så vikt kommer i morgon.
Ha det gött i vintern mina vänner, de få som orkar vänta på uppdateringar vill säga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att vi väntar, kollar varje dag, blir så glad när du har skrivit något, kul med uppskattningen du fick, men som sagt du är ju BÄST i mina ögon iaf

2010-12-19 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0