Lördag. 13/2 -10

♥ Grattis Anja! Äntligen är du också GAMMAL!!! ♥

Usch Förkylningen har satt sig i bröstet. Och i öronen. Igårkväll var det jätte¨läskigt. Det kändes som det gungade inuti huvudet och när jag gick så gick jag snedsteg och det kändes som golvet var av gummi när jag gick. Just det är bättre idag men bröstet sticker fortfarande. Hoppas inte att det blir värre bara för nu kan jag må drägligt med lite Acetylcystein och Treo.

Igår natt när jag hade somnat i soffan men Johan fortfarande var uppe så ringde det på dörren! Klockan var väl en kvart över två. Det var två tjejer, var av den ene bodde i trappen brevid. Hon hade glömt sin nyckelbricka och kom inte in. Så Johan testade sin men den funkade inte. Fört tyckte vi det var lite konstigt att de kom just till oss. I gamla lägenheten fick vi alltid hjälpa folk mest hela tiden. Men då bodde vi på första våningen också. Nu har det ändå gått förbi en lägenhet. Men vi kom fram till att förmodligen så kom de till oss för att det var tänt i köket.
Och våran entredörr är den enda som inte låser sig på natten.
Så det var kanske inte så konstigt ändå.
De åkte hem till någon kompis istället.

Maten igår.

Frukost. Mannagrynsgröt.
Lunch. 2 hamburgare med ost och 2 morgongrova med ½ mosad avokado.
Middag. Blodpudding, potatisbullar och bacon med lingonsylt.
Ingen vidare bra matdag med andra ord..


Nu är det sportlov! Skönt att inte behöva ställa klockan på ett tag. Även om jag vaknar tidigt av min alternativa väckarklocka. Sofie.

Måste passa på att tacka för alla kommentarer också! Det är så roligt att läsa!

Ha de gött idag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Självklart får du det :D

Peppkramar

2010-02-13 @ 10:01:52
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Aha har ni sportlov nu,,,,,vi har en vecka kvar till sportlov.

Men bor inte ni norrut? Trodde ni hade sportlov efter oss?

2010-02-14 @ 00:07:01
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0