Lördag. 23/1 -10

Igår fick Sofie sin 2:a och sista vaccination mot svininfluensan. Så idag har hon jätteont i armen, stackarn. På tisdag är det Hannahs tur. Skönt att det blir klart.

Hannah har vart förkyld ett tag och inatt vaknade hon av att hon hade ont i örat. Fick en alvedon och somnade om men vaknade 20 i 5 igen. Hon fick lägga sig mellan mig och Johan och lyckades somna om. När jag precis började slappna av igen så kom Sofie och var jätteledsen, hon hade drömt en mardröm Så det var bara att bädda ner henne bredvid Hannah och gå upp. Så jag har vart uppe sedan kl 5. Kan säga att jag är TRÖTT nu. Och värre lär det väl bli. Sofie kom upp efter 20 minuter så hon lär väl också vara jättetrött idag.

Maten går hyfsat bra fortfarande. Men ser detta mer som en inkörning så jag räknar inte med något strålande minus på tisdag.

Maten igår.

Frukost. Samma som vanligt.
Lunch. Äggröra, lite bacon, ½ avokado och ½ tomat.
Mellis. 2 knäckemackor
Middag. Tacogratäng med en stor sallad till.
Kvällsmat. lite vaniljglass.

Idag ska Hannah på kalas. Om hon inte känner sig dålig vill säga. Hoppas inte för hon har verkligen sett fram emot idag.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: emma

Bra kvällsmat ;) hihihi god om inte annat!

2010-01-24 @ 20:22:10
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0