Söndag. 25/7 -10

Fy fan va tråkigt det är att vara omgiven av mäniskor som inte fattar någonting. Som inte fattar att de själva har problem utan skyller allt på andra. Inget blir gjort, tiden rinner iväg och det är alla andras fel. Folk som hör av sig och vill träffas men sen inte går att få tag på. Trots att det är vi som lägger oss för deras fötter för deras skull. Sen heter det att vi inte bryr oss.


Nu har snart hela sommaren gått och vi har inte gjort någonting. Snart börjar skolan för både tjejerna och oss. Och jag ser verkligen fram emot det men kan inte säga att vi samlat energi denna sommaren.
Är trött på att köra omkring i en bil som luktar bränt och man måste trixa med för att överhuvudtaget komma in i den. Har inte råd att köpa en ny bil heller.
Det är tjat och stress från olika håll hela tiden.

Med vikten går det sådär. Står stilla. Försöker hålla mig så den inte skenar iväg allt för mycket men det är inte lätt att fokusera på sig själv när all positiv energi fullkomligt sugs ut från en.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag får komma ner till Gbg så kan vi hitta på nåt. Eller bara göra ingenting. Prata skit bara :)

Vad säger du om det?

Kram

2010-07-25 @ 19:27:08
Postat av: Pärlan

Du är så jäkla duktig som kämpar så som du gör! Och du står ju still i vikten och det är ju ändå positivt! Se på mig, jag har stått still sen i mars ;) haha. Det är MYCKET bättre än att gå upp! :)

Jag hejar på dig iaf, för du gör det så bra :)

2010-07-26 @ 11:42:20
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0