Måndag. 14/6 -10

Shit vad tiden går. Redan måndag igen. Dagarna går in i varandra nu när barnen har sommarlov.

Igår var vi hos Irene. Christer fyllde år. Men eftersom han har så mycket med båten så var vi hos Irene istället.
Hon bjöd på jättegod mat. Köttgryta med ris och sallad. Jag skippade riset. Sen vart det tårta. Så jag skrapade bara av lite grädde och åt ett par jordgubbar. Och sen så var det bullar och ostkex. Jag var såå sugen på att ta ett av hennes hembakta winerbröd. Men jag stod emot. Tog bara lite ost och skippade kexet.
Kände mig riktigt stolt!
Det känns bra att jag klarar såna situationer så bra.
Det var likadant på barnens skolavslutning. MASSA goda kakor och bullar, knytkalas som det var. Och inte hade jag hunnit äta frukost häller så jag var ju jättehungrig. Som tur var så hade någon gjort kladdkaka så det fanns lite vispad grädde. Och så var kladdkakan dekorerad med lite frukt. Så jag tog grädde, 1 physalis, några vindruvor och en biggarå.
Hade lätt kunnat ta en bulle då men det gjorde jag inte.
*stolt*

Och vet ni. Jag fick en cykel av Irene! Hon har knappt använt den. Vi har ju tänkt att köpa en cykel till mig så vi kan cykla till skolan sen. Men det är ganska dyrt, även med begagnade.
Och det är precis en sån som jag alltid har velat ha. Den har tom cykelkorg!


 Veckans vikt. 95
-1,3
Total viktminskning 30kg!!!

Ska strax uppdatera ♥ Mina mål ♥


Kommentarer
Postat av: semlabakelse

Stort grattis till dig! Du är så duktig! Ta gärna kort på dig!

2010-06-14 @ 12:14:28
URL: http://semlabakelse.wordpress.com
Postat av: emsut.



Minus trettio kilo är.. en jäkla massa! Grattis :)

2010-06-14 @ 15:50:37
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Svar: Det är faktiskt rätt. Man ska fortsätta kämpa ändå. För det är så lätt att bara ge upp och äta allt man kommer åt (som jag har väldigt lätt för att göra).

Haha verkligen sant. Man ska inte tänka utan bara köra på! Och ja, det känns verkligen skittråkigt ibland att gå ner i vikt. Vill bara ge upp ibland och gråta och smälla i mig massa onyttigt. För det är sååå tråkigt. Men det är så otroligt skönt att ha så många som peppar och stöttar! :)



Kram!

-----------

Åh Guuuud vad du är duktig! 30kg. Fy fan. Tänk 30 mjölkpaket. Ojojoj... :)

Och skitduktig var du med allt fika! Jag skulle aldrig klarat stå emot. Shit, du borde få diplom!! :) KRAM!

2010-06-14 @ 19:05:51
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Moster Ylva

Grattis Stina vad duktig du är med vikten!! Här går det upp o ner. 1000-kramar!

2010-06-14 @ 19:06:23
Postat av: Malin

Grattis till minuset!! Och man ser verkligen skillnaden på dina bilder att du gått ner! :)

2010-06-14 @ 23:38:34
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: ...

30 kilo ohhh vad duktig du är....klarar du att gå detta så klarar du allt...och så känner jag också med min viktnedgång.

2010-06-16 @ 10:05:55
Postat av: Malin

Jo, det syns på magen, ansiktet, halsen och överarmarna att du gått ner! :)

2010-06-16 @ 11:29:39
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0