Tisdag. 8/6 -10

Usch. Vaknade med sprängande huvudvärk. Det är något av det värsta jag vet. Hela dagen blir förstörd även om det kanske går över under dagen.

I går gick jag tidigare när jag skulle hämta barnen. Gick en rask promenad i regnet och det var så jäkla skönt. Ska föröka göra det lite oftare. Jag var ju så duktig med promenaderna där ett tag men nu har det vart slappt med det. Det har ju iofs varit mycket med annat nu det sista så jag får väl vara glad och stolt över att jag fixat maten så bra. Trots allt.

Idag ska vi tvätta. Det är verkligen tråkigt. Men det måste ju göras det med.

Sofie ska följa med en kompis hem efter skolan och vi ska åka och köpa en klänning till Hannah som hon ska ha på avslutningen i morgon. Sofie är redan klar när det gäller det.

Nä nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett.

Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Absolut, en underbar känsla =)

2010-06-08 @ 20:37:57
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0