Lördag. 20/3 -10

Jaha så var det lördag igen då. Idag kommer mamma och Ylva hit. De ska bara sova här en natt men det ska bli kul att träffa dom.

Maten och stegen igår.

Brunch. Stekt korv med äggröra.
Middag. Pastalåda med sallad.
Kvällsmat 2 mackor och en tallrik yoghurt.

9168 varav 0 var snabba.

Jag har blivit helt kass på att äta frukost. Är inte alls hungrig längre på mornarna. Måste börja med det igen. Det är inte bra att jag har tappat det. Sen så har jag blivit dålig på att komma ut på mina promenader också. Jag får ihop ganska många steg ändå men inga snabba. Nästa vecka så ska jag köra stenhårt på att komma in i rutinerna igen och ta bort så mycket kolhydrater som jag kan. Det måste hända något nu. Känner att jag tappar motivationen när det inte händer något på vågen.

Nu ska jag fixa frukost. Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

semlabakelsen...

hej är förbi här o kikar lite...

kämpa på,tjejen!:) kram



2010-03-20 @ 23:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0