Onsdag. 17/3 -10

Nu är det VÅR! Iaf i bloggen =)


Usch nu började det verkligen ta slut i skafferierna här hemma. Kokar soppor på både spikar och skruvar känns det som. Men man blir grym på att hitta på mat iaf.
I morgon ska vi åka och storhandla. Jag älskar att storhandla. Det är så skönt när man får hem en massa mat. Man blir lugn av att veta att det finns liksom. Särskilt efter en sån här månad när man vänder på kronorna in i det sista.

Det killar oroväckande i näsan. Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk.

I går gjorde jag inte så mycket igen. Städade. Inte så roligt men nödvändigt.
Men en rolig sak var att  jag har fått hem ansökningsblanketterna till folkhögskolan Ett steg närmare =)
Ska sätta mig med dem sen tänkte jag. Ska väl försöka komma ut på en promenad idag också. Blev ingen igår.

Maten var inget vidare igår heller. Hört det förut?

Frukost. -
Sen frukost eller tidig Lunch. Äggröra, ett par skivor kalkon.
Middag. Ugnspannkaka med kanel och kardemumma med vanilj creme fraish.
Kvällsmat. 2 subs med ost och kalkon.

Stegen. 8311 varav 0 var snabba.


Kommentarer
Postat av: me

semlab

Hej på dig! Det var en riktigt fin sida...vad roligt att du skall ansöka till folkhögskola...hoppas att du kommer att trivas med din skola...

visst är det konstisgt...när man har mat på bordet så brukar man bli så lugn...

ugnspankaka oo det låter frestande...och väldigt bekant..jag måste ha smakat på det nångång...skall leta efter en recept på detta o kanske göra nån gång...lycka till med allt!kram

2010-03-17 @ 07:19:39
URL: http://semlabakelse.wordpress.com/
Postat av: Erika

Åh vad härligt o komma in till din blogg, man får härliga vårkänslor!

Vi är tokförkylda här med. Var bara jag och lillan först men nu börjar sambon med så har vi otur får vi följa med på en rond till :(

Krya på dig!

2010-03-17 @ 07:23:39
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0