Söndag. 21/3 -10

Aj, aj. Idag har jag ont i huvudet Var på middag hos Christian och Bettan igår. Bettan och Vilma hade gjort jättefint och lagat jättegod mat. Italiens afton var det.

På dagen var Sofia och Cosmo här och vi käkade lite lunch och gick en promenad.
Jättemysigt.






Jag med lugg! Det har jag inte haft sen jag var liten.
Fint?

Ha de gött, nu ska jag nog sova en skvätt.

 Glömde ju skriva maten och stegen

Frukost. 2 Morgonrunda med ½ avokado och lite mozzarellaost.
Lunch. Quinoasallad med sallad, tomat, gurka, purjolök, avokado,majs och oliver.
Middag hos Bettan.
Förrätt. Tomat, mozzarella, rödlök och ruccola med italienskt lantbröd.
Varmrätt. Färsk tortellini fylld med 4 olika ostar gratinerad med broccoli.
Efterrätt. Pannacotta med bär och kaffe.

Till detta ett par glas rödvin.

Vi hade det helt fantastiskt. Lyssnade på musik, sjöng och snackade.

Tack Bettan, Christian och Vilma ♥

Stegen. 12677 varav 3967 (40 min.) var snabba.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är jättefin i lugg! :) Och vilken god mat ni fick, mums :) Vi hade kalas för min dotter igår så nu känns det som jag gått upp 5 kg av all tårta och annat vi bjöd på. Blir skärpning imorgon igen! Kram

2010-03-21 @ 18:41:48
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Du passar jättebra i lugg! :)

2010-03-22 @ 17:06:17
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0