Tisdag. 23/3 -10

I går när vi hämtat barnen så åkte vi till ikea. Hade lite pengar kvar på presentkortet vi fick i julas. Köpte en massa doft ljus och en spegel till barnens rum. Jag älskar ikea =)

Efter maten tog jag och barnen en promenad till slottsskogen. Hela skogen var fylld av koltrastar som sjöng. Så vackert. Vi gick ner till sälarna och det är en rätt så tuff backe där.
Army fitness var där och tränade. GALNINGAR! De sprang upp och ner för den där backen. 2 tjejer och en kille som tränade dem. De turades om att bära varandra på ryggen uppför och så spurtade de ner för. De var så slut att de knappt kunde gå. Han var verkligen peppande iaf. Snackade hela tiden med dem.
Helt galet. Barnen tyckte synd om dom men jag sa att de ville ju göra det. Betalat tom för att få göra så..
Som sagt. Galningar...

Frukost. 2 morgonrunda, kalkon, keso, ½ avokado.
Lunch. Omelett.
Middag. Goulashsoppa.
Kvällsmat. yoghurt. 2 morgonrunda med mozzarella och tomat.

Stegen. 10086 varav 1485 (13 min) var snabba.


Kommentarer
Postat av: Mamma

duktig tjej! Du måste få ha nån degdag också

2010-03-23 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0