Torsdag. 18/3 -10

Idag ska vi storhandla! Gött.

I går på kvällen så lyckades jag få med mig hela familjen på en liten promenad. Vi gick till slottsskogen och tittade lite på sälarna. De hoppade upp på isen och hoppade högt upp i luften. Som om det inte hade varit någon och tittat på dem på länge. De ville verkligen visa upp sig. Jätteroligt!

Maten och stegen.

Frukost. äggröra med kalkonskivor.
Lunch. ugnspannkaka.
Middag. Köttbullar med gräddsås och pasta.
Kvällsmat. Subs med ost och kalkon.

Stegen. 11063 varav 1738 (17 min.) var snabba.

I natt har det töat en himla massa. Nu är det inte så förskräckligt mycket snö kvar. Och i morgon ska det regna. Snart så....

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Åh...jag älskar kalkon och kyckling..! Låter som om din matdag var helt underbar ;)

2010-03-18 @ 17:04:14
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Vad roligt att du fick med dig hela familjen! Och vad mysigt med sälar i närheten! :D

Och din mat idag lät väääldigt god. ;)

2010-03-20 @ 13:11:41
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0