Fredag. 7/5 -10

Usch! Jag är förkyld! Vaknade i morse med sprängande huvudvärk och det spänner och trycker i hela ansiktet. Jag HATAR att vara förkyld. Helt täppt i näsan är jag också så det känns som jag inte får någon luft.

Buhu vad synd det är om mig!

Igår gick det jättebra på Lagerhaus. Hon hade ju mer eller mindre redan bestämt sig för mig så det var mest upp till mig om jag tyckte att det kändes bra. Och det gjorde jag. Så vi gjorde ett schema redan där så nu vet  jag hur jag ska "jobba" i 3 veckor.
Skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös och kanske tom lite rädd. Men det vet jag kommer gå över bara jag börjar.

¨Maten går bra och har gjort det hela veckan om man bortser från pannkakorna i onsdags.
Så det blir nog ett bra resultat på måndag.

Nu ska jag nog lägga mig under täcket och kurera mig.

Ha de gott alla.


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig!! Fördelen med att vara förkyld är att inget smakar gott och man har mindre matlust haha...jag är sån i alla fall :) Hoppas ni får en trevlig helg trots förkylningen! Kram Malin :)

2010-05-07 @ 22:29:54
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Vad du är duktig! Vad härligt med jobb några veckor åtminstone. :) Och krya på dig - hoppas förkylningen går över snart! Kramar

2010-05-08 @ 14:37:21
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0