Onsdag. 19/5 -10

Igår fick jag pengar. Så vi åkte och handlade en massa mat efter vi lämnat barnen på skolan. Det känns så skönt att ha mat hemma igen!  Jag fick äntligen köpt mig ett par skor också. Ett par Reebok walking skor i gortex. Så de är vattentäta. Jag gick en lång promenad med Henrik i de nya skorna och det kändes i fötterna fast inte så illa som jag trodde att det skulle göra. Men när jag kom hem så såg jag att jag fått en vattenfylld blåsa på ena tån. Men jag hoppas att det bara är ovana för de va sköna i övrigt. Känns så bra att ha köpte ett par riktiga bra skor för en gångsskull. Har ju aldrig råd med det annars. Detta är för de där pengarna vi fick från aura 800 kostade de fast de skulle ha kostat 1100



Hoppas nu bara som sagt att det är ovana som gör att jag fick ont i fötterna. Får ha de kortare stunder då och då.

20943 steg fick jag iaf ihop. Nytt rekord =) Varav6029 (58min) var snabba.

I dag ska jag till Lagerhaus.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: malin

Gott att ha riktiga skor när man går ut och går! Det är säkert bara i början som dom ger skoskav.. :)

Hoppas du får en bra dag på Lagerhaus! Är det stora Lagerhaus eller lilla i Nordstan du är på? Kramis!

2010-05-19 @ 11:51:45
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jag ska opereras på Kungälvs sjukhus på måndag. Har varit där hela dagen idag för inskrivning och träffat olika läkare. :) Kram och gonatt!..är helt slut efter idag. Hur går det för dig på Lagerhaus??

2010-05-20 @ 23:19:45
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0