Onsdag. 5/5 -10

Nu går maten mycket bättre. Måste bara komma ut och promenera lite mera också. Jäklar va fort man tappar konditionen. Inte för att jag hade hunnit få någon vidare bra kondition men betydligt bättre iaf. Som tur är så går det ju lika fort att bygga upp den igen. Så nu ska här motioneras. yrseln måste lägga sig lite först bara. Det är sjukt läskigt att gå runt och få såna yrselanfall. Huvudvärk från helvetet har jag också. Men jag vet ju att det går över bara jag håller ut lite.
Idag ska jag till tandläkaren igen. Fattar inte varför jag är så nervös och rädd när jag vet att det kommer gå bra. Men det är väl det gamla som sitter i fortfarande.
Det ska bli så skönt när jag är klar!

Igår var jag och träffade min arbetscoach. Hon ska börja leta plats till mig nu. Det blir nog bra men det är samtidigt läskigt.
Ska kolla inredningsbutiker. Det kan nog passa mig tror jag. Om jag har en dålig dag så får jag väl gå på lagret och skrota.

I kväll är det klassutflykt med Sofies klass. Ska gå till Slottsskogen och spela brännboll och fika. Känner sådär för det men barnen vill ju och det är viktigt för att inte komma utanför.

Nu ska jag käka omelett.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: semlabakelse

Hej! Försökte hitta ett e-mail adress till dig för att höra av mig till dig privat....

2010-05-05 @ 22:28:59
URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com
Postat av: semla

hej försökte hitta din e-mail för att höra av mig till dig....om du vill kan du skriva ner det till mig!

2010-05-05 @ 22:30:59
URL: http://www.semlabakelse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0