Torsdag. 6/5 -10

I går hos tandläkaren gick det jättebra. Var skitläskigt när han la bedövningen bara. Den gick förmodligen in i ett blodkärl för jag fick sån vansinnig hjärtklappning men tänkte att det får jag ju alltid och att det går över men så började det sticka i händerna och snurra i huvudet. Så tandläkaren sänkte ner mig igen så jag fick ligga en stund och han berättade varför det kan bli så ibland och tillslut så gick det över. Sen gick allt hur bra som helst. Jag kunde slappna av nästan hela tiden faktiskt. Vi fick gjort jättemycket. Började rensa upp en tand som ska rotfyllas, den tanden som jag var på akuten med. Och så bytte han ut en gammal amalgam fyllning på tanden framför och så drog han ut en tandrot. Det gjorde han sist och jag kände hur nervös jag blev men köpte ju hans resonemang att dra den när det ändå var bedövat där. Men det gick ganska bra. Han slapp banka iaf även om det var lite knöligt att få tag om den.
Jag tänkte flera gånger när jag låg där att fan vad jag är grym som ligger här nu. Det fanns inte i min värld för bara något år sedan.
Men efteråt så hade jag riktigt ont. Men det är ju inte så konstigt

Sen var det dags för klassutflykt. Stekte pannkakor så det stod härliga till och tog med kaffe och saft.
Kände mig lite luddig i huvudet när vi kom dit men det gick över efter ett tag.

Igår ringde en från arbetslivsresurs, där jag gick på aura. Han hade ringt runt lite ang arbetstränings plats och pratat med en tjej på Lagerhaus som tyckte att jag lät intressant så idag ska jag dit och träffa henne.
Känns jättekul och lite nervöst men det är ju inte så konstigt.

Whish me luck!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min bästa duktiga tjej, lycka till dag. Tusentals kramar från mamma

2010-05-06 @ 07:42:42
Postat av: Malin

Lycka till idag! Lagerhaus låter jättekul, jag älskar att gå in där dom gångerna jag är i stan. Finns så mycket roliga grejer där! Kram!

2010-05-06 @ 07:51:01
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Maria Eliasson

Ååå vad du är fin. Ville bara säga det. Plus lycka till med Lagerhaus. Vad spännande det låter. Är ju en helskön affär med massa skoj. Kram på dig ♥

2010-05-06 @ 09:29:06
URL: http://www.gbutiken.se
Postat av: Jen

Hallå! Ja det var ett bra tag sen jag skickade paketet, men det verkar som varken du eller hanna har fått era paket. Men Lina har fått sitt. Hur som helst så skickar jag gärna nya tvålar, då man får i stora lass :) Ska kika bak i mailen efterdin adress. Kram!

2010-05-06 @ 10:43:18
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: Moster Ylva

Duktiga duktiga systerdotter stolt över dig ang. tandläkarbesöket!! Lycka till med praktikplatsen!

Tusen kramar!!

2010-05-06 @ 14:59:32
Postat av: Erika

Guuud va söt du är vännen!

Kram

2010-05-06 @ 21:28:32
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0