Måndag. 22/11 -10

Usch stackars pappa. Nu har han ramlat ur rullstolen och brutit lårbenshalsen. Han opererades idag och ligger på uppvaket och har sjukt ont. Får nervblockerande medicin. När fan ska det ta slut på elände för hans del??


Pappa och Hannah på pappas 63-års dag.


***

Fan vägde mig förra måndagen. 103,9!!!

Inte klokt. Nu är det skärpning. Hela förra veckan gick bra i matväg med ett och annat snedsteg och lördagsmys som gjorde att jag fick jätteont i magen (tål inte riktigt kolhydrater längre)

Och vågen stannade på 101,2 i morse. Fortfarande sjukt mycket men på rätt väg iaf.

Har märkt att jag får mer sällan och lättare yrsel (panikångest) när jag äter så här.
Känner mig bara lite illamående på mornarna men det stannar där och blir inte värre. Vissa mornar känns det ingenting.

Hoppas verkligen att det går över helt snart. För det är riktigt jobbigt.

Veckans vikt. 101,2

-2,7


Kommentarer
Postat av: balkanwoman

stackars gubbe men hoppas att det vänder snart för honom...vad duktig du är själv försöker jag hålla samma vikt men det är ordentligt svårt när det är så här mörka tider...har gått upp lite grann och måste försöka gå ner...

2010-11-25 @ 09:45:55
URL: http://balkanwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0