Onsdag. 3/11 -10

Det var inget fel på sköldkörteln. Skönt. Men samtidigt så undrar jag ju vad det då kan vara. Är väl psykiskt. Det är ju en stor omställning det här att jag har börjat plugga. Jag tycker ju att det är så vansinnigt roligt och därför kanske det känns lättare än det är?? Gymnastiken tar ju sitt också. Så visst är det mycket.
Stressad känner jag mig för jämnan men det har jag ju gjort jämt känns det som. Även när jag inte hade något att göra.
Var hos frissan idag och hon tyckte inte att jag skulle stressa för håret iaf. Hon tyckte det kändes friskt, det som inte var slitet. Och sa att man kan ha såna perioder ibland samt att stress inte är bra för håret.
Så jag ska försöka släppa detta nu. Försöka leva i nuet och inte oroa mig för allt och alla hela tiden. Men det är inte så lätt.
Har höstlov nu. Det är både skönt och tråkigt. Saknar mina underbara klasskamrater. Men i morgon ska vi träffas och gå och titta på komunfullmäktige. Efteråt ska vi gå ut och käka och ta nån öl och fira mig och Johan. Vi har varit tillsammans i 15 år i morgon!
Mitt livs kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tappa inte suget! Kämpa på och pusha digsjälv med träning och hälsomagasin, goda komplimentsprodukter och snygga träningskläder!



Jag har själv gjort en viktresa på -25 kg så jag vet hur det är. Och jag vet känslan av att gå imål... helt outstanding!



Keep it up!!!



Kram lotta

2010-11-24 @ 12:56:25
URL: http://lottaandrehn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0