Torsdag. 21/10 -10

Remember me?
Förlåt att det går så långt mellan uppdateringarna. Har helt tappat det här med att blogga. Ska försöka skärpa mig!
Skolan är helt underbar! Det går inte en dag utan att man skrattar så man får ont i magen. Så jäkla goa människor som går på den skolan och våran klass har jättebra sammanhållning.
Det är skönt att få använda hjärnan och upptäcka att man inte är så dum ändå och även om jag inte hade någon fokus sista åren i grundskolan och på gymnasiet så fastnade det en hel del.
Annars så flyter dagarna på. Veckorna går så sjukt snabbt! Känns som man inte riktigt hinner med.
Kallt är det. Idag kom en hagelskur och sen första snön. Bara några få flingor som vägrade bli hagel men ändå snö. Det gav en förnimmelse av hur denna vintern kommer att bli.
Förra veckan fick jag vårkänslor! Fatta tragiskt att få det innan vintern ens har börjat. Men solen värmde i den bitande kylan och fåglarna kvittrade så där vårligt.
Det kommer bli en lååång vinter.
Ha de gött alla trogna läsare som inte sviker trots dålig uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fin sidan är!

Jag finns alltid kvar iaf :)

2010-10-21 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0