Söndag. 5/9 -10

Förlåt. Nu var det sådär längesedan jag skrev igen.
Det har vart mycket på sista tiden.
Vi började skolan i måndags och än så länge så känns det jättebra. Denna veckan har det varit mycket info om skolan och lärarna och vi har fått lära känna varandra och nästa vecka så drar det igång och det ska bli jätteroligt.
Trodde aldrig att jag skulle tycka att skolan var rolig igen.
Jag ska börja med gymnastiken igen. Vara tränare alltså. Det ska faktiskt bli riktigt roligt.
Sofie ska också börja, vi var på trupputtagning i torsdags men Sofie var inte riktigt på topp då men hon kom in i en bra grupp ändå. Trots att hon bara var med på 2 övningar innan vi fick gå hem för hon var så ledsen. Tyckte att hon var jättedålig och att det var jobbigt att hon inte kände någon där. Så det var ju jätteroligt och viktigt för henne att få veta att hon inte alls var dålig.
Med maten går det inte alls. Har verkligen inga pengar nu. Lever på pasta och billiga pastasåser i olika former.
Det har blivit ett stort glapp. Soc får man innan och csn får man efter så vi fick ju för augusti i slutet av juli från soc och för september får vi inte förens i slutet av september. Men sen ska det rulla på och då ska jag sätta igång ordentligt igen.
Idag ska jag till gymnastiken och hjälpa till på Öppet Hus där.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med gymnastiken, bra både för dig o Sofie Tusen pussar o kramar till er

2010-09-05 @ 08:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0