Fotobok från fotoklok.se

Min kära svägerska tipsade mig om denna sida.
                                  


                                              
Det var ju jättelätt! Bra att man kunde klicka i alla bilder från olika mappar från datorn och sen lägga upp dem. Man slapp gå fram och tillbaka i mapparna.

 Jag som inte är van att använda bildbehandlings programm fattade med en gång.
Jättebra mallar om man inte orkar fixa så mycket eller så kan man designa "from scratch".
Många färger och bakgrunder att välja mellan så man kan verkligen få en personlig look.


Perfekt för att få ordning på alla foton som ligger på hårddisken huller om buller.
Jag gjorde en om vår paddlingssemester i sommras.

Ser verkligen fram emot att se resultatet!



Få en bok gratis! Klicka på bilden.


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Oj det var länge sen jag tittade in här hos dig. Läste en liten bit bakåt nu, såg att det inte hade gått så bra med vikten, tråkigt.

Du får komma in och skriva på viktsnack igen :)

Den där fotoboken såg kul ut, hoppas den blir bra när ni får den :)

Kram Åsa.

2011-01-07 @ 22:50:58
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0