Måndag. 17/1 -11

Aj, aj, aj. Vilken träningsvärk jag har idag. Passade volter hela dagen igår med. Eller nej, inte hela dagen. Men det räckte. Jag kan stolt meddela att jag klarade kursen galant iaf. Så nu har jag licens för att passa på volter.
Det kändes ganska så jobbigt att gå upp ur sängen i dag fastän jag var så trött igår att jag la mig kl 22 och då hade jag redan somnat i soffan ett par gånger.
Men med lite vilja så går allt =)
Vikten idag landade på 101,2 Så det är jag nöjd med.
Det betyder en viktminskning med 1,5 kg sedan förra tisdagen.
Idag ska vi dessutom försöka komma iväg och storhandla. Har äntligen fått pengar från CSN.
Vi har inte fått några pengar sedan 25/11 så det har varit en rätt tuff period nu ett tag.
Det är den stora (dock enda) nackdelen med att studera båda två. Har redan lite ångest över hur det ska gå till sommaren. Men det får vi ta då.
Att jag/vi har börjat i skolan är ju det bästa som har hänt mig/oss på väldigt länge så jag är övertygad om att det kommer att lösa sig på något sätt. Det kan liksom inte vara så att ekonomin sätter stopp helt enkelt.
Så alltså.
Startvikt 102,7
Veckans vikt 101,2
-1,5
Ha det gött nu och ta det försiktigt! Det är väldigt halt ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Stina



Grattis till din stora prestation och grattis med vikten.

Kram svärmor

2011-01-17 @ 12:29:30
Postat av: Maria Eliasson

Duktig du är. Jag startar om (för hundratusende gången) idag, på en betydligt högre vikt än dig. Denna gång SKA jag lyckas :) Har precis tagit en prommis å sitter nu å svettas. Gött. Kram på dig, nu fixar vi detta !!

2011-01-17 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0