Måndag. 24/1 -11

Häromdagen så fick jag min julklapp. Vi hade ju så sjukt lite pengar vid jul så jag och Johan bestämde att vi skulle vänta med att köpa julklappar till oss.
Johan hittade ingen så vi ska kolla lite på onsdag. Då har vi studiedag.
Annars händer inte så mycket. Det är mycket gymnastik nu. Det är en stor tävling på söndag som båda tjejerna tränar inför. Men som tur är så tycker de fortfarande att det är roligt även om det ibland kan kännas lite jobbigt.
Med vikten går det inte alls bra. Jag har skött mig bra om man bortser från i lördags. Men jag går ändå bara upp i vikt. Och då orkar jag inte bry mig. Jag vet. Helt sjukt. Det borde vara tvärt om. Men om det går bra så vill jag inte förstöra.
Veckans vikt 102,7
Förra veckan 101,2
+1,5
Mitt mål kan jag se mig i stjärnorna efter...

Kommentarer
Postat av: me

Kom igen tjejen....sätt foten på bollen och låt den ej rulla nedförs...du är stark och klarar det...jag är igång igen är semlabakelsen och byter bloggar titt som tätt eller hur man nu säger :)fin present förrestän och julen skall ej handla om presenter utan det andliga så tiden spelar ingen roll ....kram

2011-01-24 @ 12:01:13
URL: http://artvatusenelvaloften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0