Söndag. 16/1 -11

Uh! Vilken jobbig, men rolig dag det var igår. Jag var på trampettkurs hela dagen för att få licens att passa på volter. Det var jätteroligt och givande men tröttsamt. Hade först 2,5 timmar teori och sen praktik. Stod alltså och passade på volter i 4 timmar. Lite mör i kroppen idag kan jag säga. Och jag ska dit idag med. Men idag är det "bara" 5 timmar. Inte mycket till lugn och ro denna helg.




Jag fuskade igår. Åt 2 tortilliabröd drack ett stort glas mangodricka och åt lite godis. Inte alls så farligt som det brukar va på lördagar men ändå. Jag ångrar mig lite nu. Men nu kör jag hårt denna veckan.
Tror inte att jag har någon chans att hinna till 98 till den 6:e men jag försöker. Hade vart skönt och komma under 100 igen iaf.

Nä nu måste jag göra mig iordning. Börjar kl 9.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du skriver lite igen, tittar varje dag om du har uppdaterat, och blir så glad när det står något. Tusen kramar till dej

2011-01-16 @ 08:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0