Söndag. 19/6 -11

Godmorgon.
I morgon börjar gympan igen. Det ska bli kul, även om det är lite jobbigt.
Måste ta tag i det här med vikten igen.
Tittade igenom gamla inlägg från förra året vid den här tiden och inser att jag har gått upp 10 kg sedan dess. Och de flesta av dem har jag gått upp nu de senaste veckorna. Har inte kunnat tänka på maten över huvud taget nu det sista.
Övervikt är helt klart en klassfråga. Vilket inte är riktigt klokt. Pasta och potatis kostar ingenting om man jämför med grönsaker tex. Och äter man inte pasta, ris eller potatis så måste man dessutom ta mer av det man har till. Kycklingen eller köttfärssåsen tex. Ja ni förstår ju. Jag vill bara att vi ska få i ordning på ekonomin nu så att jag kan börja äta ordentligt igen. Mår inte alls bra av det här. Magen gör uppror varje dag och jag har ingen energi.
Sötsuget triggas hela tiden och jag skulle kunna äta godis och glass varje dag.
Jag ska FÖRSÖKA bli bättre på att blogga.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kram till dig också, du är så duktig, och snart vänder det, det måste det göra. tusen pussar o kramar

2011-06-19 @ 10:41:40
Postat av: Maria Eliasson

Hej gumman! Härligt att du uppdaterar igen. Jag vill inte ens kolla tillbaka hur det stod till med min vikt för ett år sen. Har MINST gått up 10 kg sen dess :( Uscha, jag MÅSTE verkligen ta tag i det innan det spårar ur helt och hållet. Stor kram till dig <3

2011-06-19 @ 11:01:11
URL: http://eliassonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0