Tisdag. 21/6 -11

Sommarsolståndet är det tydligen idag.
Tycker inte riktigt om denna dagen. En påminnelse om att man redan går mot mörkare tider igen. Som tur är så tar det ju ett tag innan man märker det. Än kan man njuta av ljusa kvällar. Bara värmen kommer snart också.
Är kallt och blåsigt hela dagarna om det inte regnar.
Nu har gympalägret dragit igång igen. Och det är jätteroligt men lite jobbigt. Har 25 gymnaster själv och många har aldrig gått i gymnastik innan. Så det är mycket pass så min rygg är lite stel kan man säga.
Men som sagt, det är roligt också.
Och när de frågar om jag ska ha dem i morgon också och de säger "yes" när jag svarar ja så blir man extra glad.
Ha det gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tror jag det att dom gillar att ha dej som "lärare"

2011-06-21 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0