Ont i magen.

Aj vad jag hade ont i magen igår. Kände mig proppmätt flera timmar efter maten. Som det stod mig upp i halsen. Min mage är inte van vid alla dessa fibrer och jag dricker aldeles för lite vatten. Men det blir väl bättre hoppas jag för så här kan jag inte ha det.
Mat dagen igår var riktigt bra om jag får säga det själv. Men det blev väldigt konstigt med tiderna.

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mellanmjölk.
Mellis: 1 Päron.
Lunch: (Var på Bup vid lunchdax)
Mellis:
Middag: Kokt majskol och blomkål med kesoröra och skinka.
Kvällsmat:  Fruktsallad med pyttekula vaniljglass.

Okej. Maten var bra men som sagt jag var proppmätt hela dagen så jag fick tvinga i mig mat. Hoppas maggen är bättre idag så det blir ordning på tiderna oxå.

Dagens vikt 110.1 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0