Måndag.

Alltså jag fattar ingenting. Jag har inte skött mig på det senaste men det har ändå inte varit så kapital dåligt. Jag borde inte få ett såå fett plus på vågen idag. Nu känns det som jag aldrig kommer kunna klara mitt mål. Allt blir så jäkla mycke svårare när Johan är i väg hela dagarna och vi inte får handlat ordentligt. Fast det har ju snarare med pengar att göra än att Johan är borta. Det är jävligt svårt att gå ner i vikt när man inte har pengar. Förstår att fetma har blivit en klassfråga.  Nu måste jag köra stenhårt till jul om jag ska lyckas. Känns ju jäkligt trist och inte klara det första målet ens. Blä.
Men jag ska som sagt köra stenhårt nu. 1 dag i taget så kanske jag klarar det.

Var hos mamma igår och firade 2:a advent det var jättemysigt. Och jag körde dit!! Kände mig sååå duktig. MEn det var läskigt. Särskilt hem. Imma i bilen och mörkt så jag fick stanna och vänta på att AC:n skulle göra sitt jobb.
Men jag GJORDE det!

Maten igår.

Frukost: omelett.
Mellis:-
Lunch:-
Mellis: Hallongrotta, pepparkakor med mögelost och kanelkaka hos mamma.
Middag: Spagetti och köttfärssås.
Kvällsmat: 2 mackor med stekt ägg.

Dagens vikt 103,3

+1,3

Start vikt: 112,6

Vecka 17  -9,3

Total viktminskning  21,7 kg 

Kommentarer
Postat av: annapladder

Om du tänker efter så är det inte så konstigt att du fick ett ganska stort plus den här veckan. Om man går igenom din matdagbok de senaste sju dagarna, har du hoppat över lunchen helt fem (!!) gånger. Du har hoppat över elva mellanmål och har vid sex olika tillfällen mumsat kakor, bullar eller glass. Du har ätit väldigt mycket bröd och vid ett tillfälle åt du skräpmat.



Det här är absolut ingen kritik, utan bara ett försök att hjälpa dig att se vad du gör för fel. Det största felet av dem alla tror jag är att du hoppar över så mycket måltider, då framför allt lunchen - kombinerat med att du äter mycket på kvällen. Sprid ut ätandet mer och hoppa över allt bröd, så ska du se att kilona rasar!



Och du: Glöm inte bort hur duktig du har varit och hur många kilon du faktiskt redan gått ned!

2008-12-08 @ 14:59:20
URL: http://pladderpladder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0