Torsdag.

God fortsättning!

Oj vad jag stressade igår. Johan skulle hämata mamma klockan 12 och det gjorde han. Utan henne hade det inte blivit någon julafton TACK MAMMA!
Sen var det full rulle hela dagen. Christer och Birgitta kom vid 14 och då dukade vi fram maten och OJ va mycke mat vi hade. Allt var jättegott. Hade gjort en Janssonsfrestelse för första gången in mitt liv och den va omtyckt vill jag lova. Kul och få uppskattning för det man gör.
Och inte kunde man tro att det var lågkonjunktur i världen om man tittade under våran gran.

Sedan vid sex så kom Bror, Svägerska och kusin. Och då var det julklappsutdelning om igen.
Och lite glögg och pepparkakor och massa godis.
MYS!

Det tråkiga var att Johan var dålig. Han hade jätteont i magen och låg nästan hela dagen. Han kom upp en liten stund under julklappsutdelningen och sedan la han sig igen. Det är verkligen inte lik honom så han var riktigt dålig.
Jag tyckte så synd om honom.
Sen senare på kvällen så kräktes han. Han mår lite bättre idag men har fortarande ont i magen och är matt. Men det kan ju bero på att han inte ätit något på länge.
Usch, jag är inte van att se Johan sån så jag var riktigt orolig.

Men jag klarade det ganska bra utan Johan. Faktiskt. Det blev en jättelyckad julafton trots allt.

Och Tack Christer! Du vet vad jag menar. Det betyder jättemycke för mig och Johan.

Maten igår tänker jag inte ens skriva om. Mer än att dagen började mer risgrynsgröt och sen var det hela köret. Ni vet hur det är. Men det blev iaf inte mycke godis. Tog litegranna av min mozartgris på kvällen men det var allt.



Vi fick besök av tomtemor när Hannah var på toaletten.

Så, en riktigt god fortsättning på er alla!

Dagens vikt 101,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0