Fredag.

Igår var jag med Miriam på hennes praktikplats och gjorde smycken. Det var jättemysigt. Det är ett ställe för mäniskor med psykiska problem i olika utsträckning. Jättebra att det finns ett sånt ställa dit mäniskor kan komma och känna sig hemma och har någon att prata med. Plus att de alla hjälper till med allt och får huset att gå runt så då får de känna sig behövda också. Skitbra!

Annars fick jag inte gjort något igår heller. Men det kommer. Jag brukar alltid tänka att jag ska vara ute i god tid och så blir det aldrig så men jag hinner ändå alltid i tid. Och det är ju det viktigaste eller hur? :)

Maten i går.

Frukost: Omelett.
Mellis:-
Lunch: Nutrilett.
Mellis: Löksoppa och 2 mackor.
Middag. 2 pankakor
Kvällsmat: 1 "Äntligen sub" Med skinka och ost i våffelgärnet.

Dagens vikt 102,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0