Jag har fått en utmärkelse!





Tack å tack så mycke WTF

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Okej. Here it goes.

1. Går till Maria För hon är en grym tjej med en grym blogg som delar med sig av det mesta och ofta får en att skratta.
2. Går till Emma Ännu en go tjej som även är min granne. Hoppas på att få lära känna henne lite bättre. Och ett sätt är att läsa hennes blogg ;)
3. Går till Anja För hon är VÄRLDENS bästa svägerska! Och dessutom har en bra blogg.
4. Går till Camilla För hon är en kämpe och det är så roligt att läsa om hennes kamp mot vikten. Känner igen mig i henne och det är jätteinspirerande att läsa om hur bra det gått för henne.
5. Går till whatthefuckdotcom För hon har en GRYM blog och det var hon som fick mig att hamna i bloggträsket. Hmm vet inte om jag ska tacka eller vara arg på henne ;)
6. Går till Åsa För hon lixom jag kämpar med vikten och har kommit en lång väg. 
7. Går till ingen faktiskt. Läser mest dessa bloggar och det känns fånit att bara slänga ut en för man ska liksom. 


 

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, klart du ska tacka... att vara slav till en dataskärm är väl alltid kul ;)



Ha det fint idag ;)

2008-11-27 @ 08:46:53
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack så mycket.

Kram

2008-11-27 @ 09:18:27
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Valerina (Åsa)

Haha, nu kan du kolla min blogg :)

2008-11-27 @ 23:51:39
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0