Måndag.

Ja, det kunde vart värre. Hade inte gått upp så mycke från förra veckan iaf. Och imorrn ska vi ju handla så då blir allt mycke lättare.
Har inte så mycke att skriva idag så jag tänkte svara påutmaningen istället.


3 saker jag skäms för:

1: -
2: 
 -
3: -
Ni som läst min blogg ett tag vet vad jag skämms över och att jag inte ska skriva om det mera. Possetiva tankar!

3 saker jag är stolt över:

1: Mina barn! Hannah och Sofie

2: Johan som står vid min sida genom allt.

3: Min mamma som är en riktig kämpe! Fan va hon klarar mycke bara hon vill!

3 saker jag vill göra år 2009:

1: Ha en rolig 30-årskiva med min kära svägerksa.

2: Åka på semester, helt utomlands med familjen.

3: Flytta och komma iordning i den nya lägenheten.

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:


1:
Insidenten med grannen

2: Att mamma vann över cancern

3: Att vi fick lägenheten.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan: 

1:  
Koffein

2:
Nikotin

3: Otrevin

3 personer jag avundas:

1: 
"Vanliga" mäniskor som har "vanliga" liv.
 
2:
De som kan/vågar göra de de drömmer om.

3: De som inte måste vända varenda krona för att få vardagen att gå runt.

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:

Anja

Camilla 


Emma


 Dagens vikt 103,7

+0,2
Start vikt: 112,6

Vecka 14  - 8,9

Total viktminskning  21,3: kg 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack älskling för dom fina orden, jag älskar Dig

2008-11-17 @ 09:01:32
Postat av: mamma

Tack älskling för dom fina orden, jag älskar Dig

2008-11-17 @ 09:03:13
Postat av: camilla

Tar tag i denna så fort jag hinner :)

Kram

2008-11-17 @ 17:22:22
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Ylva

idag har du verkligen skrivit bra saker du är jätteduktig du ser ju framåt lilla KÄMPE STINA. Kramar Ylva

2008-11-17 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0