Onsdag.

Flugor, flugor på väggen där... Alltså hur länge ska det vara så här utan att någon kommer och tar hand om det.
Vi har ringt flera gånger och dom bara bollar över det till andra och "ska kolla med den som har beställt" eller "ska kolla med dom på kontoret"  Jag tror inte ens att vår bovärd har varit här och tittat. Snart går jag fan till tidningen med det här.
Hade det varit en eller två hade det varit en annan sak men det är ju så jäkla många. Johan skulle öppna källardörren häromdan. Då satt det 13-14 st bara på dörren. Kan säga att han stängde fort igen.
Har jag sagt att jag är glad att vi ska flytta?
Maten igår.
Frukost: rostade mackor.
Mellis:-
Lunch: 2 Korv med bröd
Mellis:-
Middag: 2 mackor på detektivskolan.
Kvällsmat: omelett.
Men idag ska vi verkligen iväg och handla...
Dagens vikt 104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0