Söndag.

Å nu känner jag mig peppad igen. Det har varit lite sisådär med det på sista tiden men nu känns det BRA!
Igår hade vi mys med barnen och klämde i mig varma mackor och chokladpudding med vaniljglass. Inte så smidigt men det är ju jag i ett nötskal. Så fort jag gått ner så käkar jag nåt onyttigt. Och det är inte ens planerat. Jag tänker alltså inte "nu hade jag ju gått ner så nu kan jag unna mig detta" Utan det bara blir så. Kanske mitt undermedvetna som spelar mig ett spratt.
Ja i dag blev jag iaf glatt överaskad när jag ställde mig på vågen. Trodde bergis att jag hade gått upp minst ett halv kilo efter igårkväll men så var inte fallet.

Maten igår.

Frukost: Äggröra, 4 kalkon skivor och ½ tomat.
Mellis:-
Lunch: (seeen) Nutrilett.
Mellis:-
Middag: Varma mackor med ost, kalkon och lite ädelost.
Kvällsmat: Chokladpudding med lite vaniljglass och 1 persikohalva.

Dagens vikt 102,9!!!

Weeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0