Torsdag.

Igår fick jag inte gjort någonting. Hört det förut? Hade tänkt och städa och greja här så det är fint till man ska sätta upp adventljusstakarna på söndag. Men det blev ingenting med det.
Igår var de iaf och röjde i grannens lägenhet. Skönt att det händer något men samtidigt lite sorgligt. De slänger liksom hela hans liv i en kontainer. Ja det som inte har något värde då för de är ju redan borta. Men allt annat. Känns hemskt.
Sen börjar jag få ite panik för flytten också. Alltså jag VILL ju flytta och längtar jättemycke. Samtidigt är jag lite rädd. Vi har endå bott här i 9 år snart. Känns läskigt och lämna hemma. Men jag vet ju att det kommer bli jättebra. Konstigt man funkar.

Maten igår.

Frukost: Keso, 1 burk makrill och 1 avokado.
Mellis:-
Lunch: Nutrilett.
Mellis: 1 clementin
Middag: Lasange, tomat, gurka.
Kvällsmat: keso, lite stekt bacon, lite stekt lök och 1 avokado. Tomat och gurka.

Dagens vikt 102,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0