Fredag.

Fy va mycke skit man har samlat på sig under åren. Jag fattar inte att jag en gång tänkt "den här måste vi spara" det har ju bara legat i källaren eller på vinden sen jag tog det klyftiga beslutet för flera år sedan. Det ska bli så skönt att bli av med. Men det är mycke kvar att gå igenom. Har ju endel här i lägenheten som ska väck också. Känns som det kommer bli en lång dag.
Nästa tanke blir "tänk om ingen vill ha det". Tänk om vi står där en hel dag utan att få sålt något. Vi behöver verkligen pengar nu. Hannah fyller år och ska ha kalas och det är mycke som behöver köpas till lägenheten. Vet inte hur det ska gå. Hannahs kalas vill man ju inte ska bli lidande. Även om vi alltid kör med billiga lösningar (Så det ändå blir bra) så går det ju onäkligen pengar.  Fan vad jag hatar pengar. Alltid dem som ställer till saker och ting. Näe man blir inte lycklig av pengar men man kan bli jävligt olycklig utan dem!

Maten igår.

Frukost: 2 morgonrunda med keso + 2 ägg
Mellis:-
Lunch: makrill i tomatsås. 1 avokado och keso
Mellis:-
Middag: Thaigryta på kycklingfile och cocosmjölk.
Kvällsmat: fruktsallad på 1 banan lite päron och ½ kiwi och vanilj kesella.

Dagens vikt. 104,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0