Jobbigt!

Nu är det jobbigt med detta. Fan va svårt det är att gå ner i vikt när man inte har några pengar. Får pengar på onsdag.
Måste ha samlat en massa vätska under dagen för idag vägde jag över ett helt kilo mer än igår. Skit också. Nu kommer de luriga tankarna.
Klarar jag detta? Det är lika bra att jag ger upp. Det kommer endå inte att gå.
Men jag vill inte ge upp jag vill inte vara fet. Jag vill inte!
Det kommer att kännas bättre när vi får pengar så jag kan köpa hem nyttiga saker igen.

Katastrof-bakis-dagen igår.

Frukost: 2 rostade mackor. (klockan 12)
Mellis:-
Lunch:- 2 rostade mackor (klockan 16)
Middag:-
Kvällsmat: 3 varma mackor, skinka, ost (klockan 20)
Och ett par räkor istället för chips.

Dagensv vikt 108.5 kg (!!!!!!)
 
+ 1,2

Start vikt: 112,6
Vecka 4 -4,1 kg
Total viktminskning :  16,5 kg 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej,men du har ju iallafall gått ner över 4 kilo på 4 veckor och det är ju jättebra:)Klart du inte ska ge upp,efter en sån dag så är det inte så konstigt att du binder vätska,kom igen du fixar såklart det här:)

2008-09-15 @ 08:58:37
Postat av: anja

Klart du inte ska ge upp! du är skit duktig ju! kämpa på!

2008-09-15 @ 16:39:52
URL: http://anya.lustgas.nu/Idun/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0