Ooops.

1 gång i månaden brukar vi köpa köpmat, det brukar bli när jag får pengar och det fick jag alltså igår. Barnen kunde inte komma överens om VAD vi skulle ha så det slutade med att vi åkte till 3 olika ställen. H, fick hamburgare, S fick pizza och jag och Johan köpte taimat. Jag har varit sugen på det i flera veckor nu och det var såå gott. Men hade det stoppat där så hade det väl inte varit så farligt. Det är läskigt vad man kan släppa efter när man väl har börjat. På kvällen så kollade vi på film och kände mig lite sugen så vi käkade upp resterna av pizzan. Och sen chokladpudding på det. Aj, aj. Men jag tänker inte deppa ihop för det utan idag så ska vi åka och handla. Då blir det så mycke lättare detta hära.



Maten igår,

Frukost: havregrynsgröt, kanel, mjölk och lite sötningsmedel
Mellis:-
Lunch: 2 energi skivor med mini keso och kalkonbröst.
Mellis:-
Middag: 1 potion taimat.
Kvällsmat: 2 pizzaslicar, chokladpudding.

Dagens (väntade) vikt: 108.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0