Torsdag.

Det är mörkt när jag går upp. Va mycke svårare det är att öppna ögonen när klockan ringer när huvudet säger SOV det är natt fortfarande! Men jag klarade det idag med :)

Jag tror det är nåt vajsing med min stegräknare. Vid 2 tillfällen så har den inte regestrerat raska steg fast jag vet att jag har gått fort. Den verkar regestrera stegen för det brukar bli som vanligt. Men det kommer inget under aerobic. Hoppas inte den håller på att gå sönder.

Maten igår.


Min lunch =)

Frukost: 1 fralla med keso, 2 kalkonskivor, och 2 ägg. Och the med mjölk.
Mellis:-
Lunch: Stekt kycklingfile, ½ pkt bacon. Keso, 2 plommontomater ett par oliver och en avokado.
Mellis: 3 skivor kalkon och ett par vindruvor.
Middag: Köttbullar (hemmagjorda) med potatis, gräddsås (tog inte så mycke) och rårörda lingon.
Kvällsmat:-

Dagens vikt 106.6

Kommentarer
Postat av: Maria

Hittade hit från aff. Vilken intressant blogg du har. Blir spännande att följa din viktresa (har lagt till dig i favoriter). Själv är jag ett hopplöst fall som ALDRIG lyckas ;-) Titta gärna in hos mig. Kram från Maria

2008-09-25 @ 22:13:39
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0